ביום שישי, ה- 30.11.12 נערך אירוע הפקת אופנה שאירגנה עיריית תל- אביב, לרגל סיום השיפוצים ברחוב שינקין. באירוע הוצגו עיצוביהן של סטודנטיות ובוגרות מהמחלקה ללימודי עיצוב אופנה של בית הספר לעיצוב סטודיו 6B, בשיתוף עם רשת AM:PM.

בית הספר לעיצוב סטודיו 6B חבר לרשת AM: PM לשיתוף פעולה יצירתי בו סטודנטיות ובוגרות המחלקה לעיצוב אופנה מעצבות בגדים אשר נוצרו כהשראה מתוך המוצרים שעל המדפים.

המחלקה לעיצוב אופנה של בית הספר לעיצוב סטודיו 6B רואה עצמה שותפה לנעשה בלב העיר תל- אביב ולכן שמחה לקחת חלק באירוע הקרוב לסביבה הטבעית שלה.

האירוע התקיים ברוח היצירתית, הססגונית והאופנתית המאפיינת את רחוב שינקין בתל- אביב. בית הספר לעיצוב סטודיו 6B מזדהה ומוקיר את הרוח החיה והתוססת של הרחוב.

שיתופן של סטודנטיות ובוגרות המחלקה לעיצוב אופנה יצר מימד של חיבור והמשכיות. תמר פיס, מיכל מוטיל ומוריה חמד, הן בוגרות המחלקה ומעצבות צעירות אשר לקחו חלק פעיל באירוע והנחו את הסטודנטיות שלומדות כרגע

מטרת הפרויקט הייתה להביא את מוצרי המדף שברשת אל מעבר לשימושם המקורי ולהפיח בהם רוח חיים. ייחודו של הפרויקט הוא להראות את הפוטנציאל הגלום בכל מוצר וכיצד ניתן ליצור עוד מימדים וגלגולים של מוצר צריכה לפני שנזרק לפח האשפה.

צוות של התוכנית “ערב טוב עם גיא פינס” סיקר את הרגעים שלפני האירוע: