בסוף חודש מאי נערך בסטודיו כנס הבוגרים המקצועי הראשון “6B CREATIVE” של המחלקה לעיצוב פנים. הסטודיו, הקיים משנת 2000, הכשיר מאות רבות של מעצבים, המהווים נתבך משמעותי בקהילת העיצוב בארץ ובמסגרת פעילותם העסקית נדרשים להיות מעודכנים בשינויים התכופים בשוק העיצוב. הצוות המקצועי של 6B Pro, בית הספר ללימודי המשך מבית סטודיו 6B נרתם למשימה והכין עבור בוגרי הסטודיו כנס המעניק כלים ממשיים שיתרמו לעבודתם היומיומית הן בפן המקצועי והן בפן העסקי.
 
פותחים את הכנס, צילום: LUZ
 
אירועי הכנס נפתחו ערב קודם לכן, באירוע הגאלה שבו נפתחה תערוכת בוגרים שהוצגה במהלך השבוע כולו. פתיחת התערוכה לוותה באירוע 6*10 עם שש הרצאות באורך 10 דק’ של בוגרי המחלקה, על פרויקטים נבחרים אותם הובילו: עדי הימלבלוי וענבל שלוי סיפרו על עיצוב לילדים, ליאל דניר סיפרה על תהליך עיצוב ליין דירות הפזורות בתל אביב ומושכרות דרך אתר Airbnb, ירון קסטנבאום, השף והמעצב סיפר על מערכת היחסים שבין עיצוב וקולינריה ,אורלי דקטר  ושרון פיין הציגו את פרויקט עיצוב משרדי Regus, המשכירה חללי עבודה ומיכל אינדיצקי וחגי ויינבלום מסטודיו wid סיפרו על תהליך ההתפתחות וההתרחבות של הסטודיו.
 
עדי הימלבלוי וגיא גולד, צילום: LUZ
 
ביום האירוע עצמו, התקיים בסטודיו כנס מקצועי עבור בוגרי המחלקה לעיצוב פנים וקהל מעצבי הפנים בישראל. לכנס נרשמו מעל  200 משתתפים  והכרטיסים אזלו כשבועיים לפני הפתיחה. הכנס עסק בשני נושאים עיקריים, הנושא הראשון- “מתכנון טוב לביצוע מצוין” ,עסק בכלים מקצועיים להתמקצעות אישית בעולם עיצוב הפנים. הנושא השני “מאנונימיות לתהילה”  העניק לנוכחים כלים לבידול והעצמה בסביבה תחרותית, החל מכלים למיתוג אישי בעידן הדיגיטאלי, נוכחות ברשתות חברתיות, טיפים לפרסום פרוייקטים במגזינים ועד לכתיבת בלוגים מקצועיים.
 
ליאל דניר מרצה על עיצוב דירות נופש, צילום: LUZ
 
שיאו של הכנס נרשם בהרצאתו של האדריכל המוערך בארץ ובעולם, פיצו קדם, שחלק עם הקהל דגשים והמלצות מניסיונו הרב בעבודה מול גורמים בחו”ל. במקביל לשלל התכנים, זכו באי הכנס בליווי אישי של יועצים בכירים מסגל המרצים, בפתרון בעיות בפרויקטים אישים שלהם ובנוסף, לאורך כל היום, עמדה לרשות המשתתפים צלמת פורטרטים מקצועית שצילמה אותם לתמונת פרופיל לאתר או לפייסבוק.
 
לומדים על מיתוג ושיווק עצמי, צילום: LUZ
 
ורק כדי לוודא שכולם ילכו הביתה מרוגשים, לקראת סיום האירוע התבשרו המשתתפים כי מתחת לכיסא של אחד מהם ממתינה מעטפת פרס. ברגע אחד הורדו כל הראשים מטה בחיפוש אחר המעטפה המבוקשת וברגע שאחריו הוכרז אוריאל שטרן כזוכה המאושר בקורס עיצוב חללים מסחריים, במתנה מבית הספר ללימודי ההמשך למעצבים- 6B Pro.
 
אדר’ פיצו קדם מרצה על עיצוב בחו”ל, צילום: LUZ
 
התגובות לאירוע שטפו אותנו בכל דרכי התקשורת. מיילים, סמסים, טלפונים ופוסטים בפייסבוק שחיממו לנו את הלב ומילאו אותנו באנרגיה לקראת ההמשך…
 
אוריאל שטרן זוכה בקורס חללים מסחריים במתנה, צילום: LUZ
 
בעקבות הביקוש וההצלחה הגדולה, בסטודיו לא נחים לרגע ושוקדים כבר על הכנת כנס בוגרים מקצועי גם במחלקת העיצוב הגרפי, כבר בחודש נובמבר הקרוב. ואם ללמוד מניסיון העבר…אנו ממליצים לכם להישאר ערניים  עקב מספר המקומות המוגבל.
 
אדר’ לילך מרזר מנחה פאנל בנושא פרסום במגזינים, צילום: LUZ